Dien          sten

Diensten

Responsief

Wij zorgen ervoor dat de website 100% responsief is. Dit betekent dat er ook een mooie weergave van de website op andere toestellen is, zoals een tablet of telefoon.

One-pager

Voor kleine start-ups zijn one pager websites handig, omdat deze kort en bondig informatie geven aan potentiële klanten. Zo zijn one-pagers makkelijk te lezen en kunnen ze op een unieke manier aandacht trekken.

Webshop

Webshops zijn niet meer weg te denken in 2021. Het is belangrijk dat ze eenvoudig te navigeren zijn, zodat de klanten slechts enkele klikken verwijderd zijn van het plaatsen van een bestelling.

Hosting

Voor de hosting van de website en de registratie van de domeinnaam berekent Indevise een bedrag per jaar dat de klant aan ons of rechtstreeks aan de provider kan betalen. Wij nemen hier dan ook geen percentage op.

Snel + veilig

Elke door ons gecreëerde website heeft een SLL-verbinding, die de veiligheid van data garandeert voor beiden de klant en de onderneming. Bovendien worden de websites van een minimale laadtijd voorzien, wat zorgt voor een optimale surf ervaring.

Analytics

Integratie met analytics tools zorgt ervoor dat je het verkeer op je website kan volgen en vergelijken met cijfers uit een andere periode. Zo kan je als bedrijf je website bijven optimaliseren.

Merkstrategie

Indevise kijkt op een strategische manier naar hoe een merk een betekenis kan krijgen, zodat deze kan inspireren en er bepaalde doelen kunnen worden behaald. Het vormt de basis voor het visuele en is de rode draad doorheen de communicatie met de buitenwereld.

Merkidentiteit

Het is belangrijk om een gezicht en boodschap op de markt te hebben. Mensen kunnen zich verbinden en vertrouwd voelen met de beeldtaal en/of het verhaal waarvoor je staat. Hieruit volgt de huisstijl die je doorheen alle activiteiten kan gebruiken.

Merkbeleving

Welke gevoelens krijgen klanten wanneer ze met je merk in contact komen? Dit is een gevolg van de identiteit, strategie en positionering die je hebt doorgevoerd. Een merk is een totaalbeleving die de klant ondergaat wanneer ze jouw diensten of product afnemen.

Logo

Het logo is een belangrijk onderdeel van de merkidentiteit, aangezien het dient als herkenningsteken. Noodzakelijkerwijs moet het logo voor een lange tijd standhouden en aantrekkelijk blijven met oog op de steeds evoluerende dragers.

Drukwerk

Ook drukwerken van visitekaartjes, brochures, enzovoort is bij ons mogelijk zodat we een totaalpakket kunnen afleveren. Op deze manier hoeft u zelf geen drukker te contacteren.

Fotografie

Een ander belangrijk aspect van de merkidentiteit is fotografie. Wij kunnen zorgen voor bedrijfsfoto’s, die bij het karakter van uw merk passen, zodat deze in de digitale activiteiten kunnen worden gebruikt.

Meer info
arrow down

Merkstrategie

De merkstrategie moet de kernwaarden van je zaak weergeven. Mensen kunnen zich verbinden met storytelling en zo vertrouwen krijgen in een wereld waar het consumentenvertrouwen steeds afneemt. Het is de blueprint voor je huisstijl, logo en andere grafische vormgeving. Het zorgt ervoor dat je altijd dezelfde indruk achterlaat en een herkenbare uitstraling hebt.

Om met passie te kunnen werken moet je goed in je vel zitten. Dit geld voor mensen, maar ook voor bedrijven. Weten waar je voor staat en dit ook terugzien op alles wat de buitenwereld bereikt geeft een gevoel van trots.

Voor de merkstrategie beginnen we met een interne bevraging die ons een eerste indruk geeft van de onderneming. Hier komen vragen als visie, missie, waarden, merkpersoonlijkheid en doelen in voor. Ook de oriëntatie is belangrijk. Gaat het bedrijf handelen volgens het belang van het merk of is winst het enige dat telt. Welke positie ben je van plan in te nemen op de markt? De 5p's (product, prijs, plaats, promotie en personeel ) zijn de basis hiervan. Wat zijn de obstakels en opportuniteiten om te verschillen van de concurrentie? De merkstrategie heeft functionele en emotionele eigenschappen die moeten worden ingevuld.

Dit allemaal vormt de merkpersoonlijkheid. Persoonlijkheden creëren de gevoelens bij klanten en zijn vaak de oorzaak waarom ze wel of niet voor jouw kiezen. Wat is de overal feeling die klanten hebben wanneer ze met je in contact komen? De merkidentiteit zorgt voor dit tastbaar gevoel en staat in 1 lijn met de strategie.

Merkidentiteit

Bij de merkidentiteit gaan we de strategie proberen om te zetten in beeldtaal en spreektaal. Het grafische aspect is hier het bekendste onderdeel van. Specifieker het logo. Dit is nochtans niet het enige dat van belang is. De tone of voice en klantenservice zij enkele voorbeelden waar ook veel aandacht aan moet worden besteed. Het is belangrijk dat hier een rode draad in zit. Een verhaal waar mensen zich thuisvoelen en mee kunnen verbinden.

merkidentiteit - branding - huisstijl

Het logo dient voor lange tijd en moet snel herkenbaar zijn. Dit bekent dat het de evoluerende dragers moet doorstaan en overal op moet passen. Het is dan ook meestal aangeraden om voor een minimalistisch en simpel design te gaan dat er toch tussenuit springt. Naast het logo is typografie iets waar veel mensen overheen kijken. Hetzelfde lettertype terugzien overal waar klanten je tegenkomen geeft een gevoel van vertrouwen.

Het beeld van het merk kan worden versterkt door het gebruik van de juiste foto's, video's en het regelmatig posten van content om mensen het gevoel te geven een deel van je team te zijn.

Hierdoor komen we bij de online identiteit. De online aanwezigheid van bedrijven is een standaard. Potentiële klanten willen snel alles te weten komen wanneer ze van je hebben gehoord. Deze aandacht en interesse is meestal van korte duur en moet meteen worden ingevuld. Dit betekent aanwezig zijn op Instagram, Facebook, LinkedIn en je eigen website hebben waar mensen in een oogopslag zien wie jullie zijn, wat jullie doen en of jullie in aanmerking komen om een deel van hun leven uit te maken.

Uiteindelijk is de klanten beleving het enige wat telt. Dit vloeit voort uit de strategie en identiteit die je naast het product en/of dienst hebt opgebouwd.

Cms

CMS (content management systemen) maakt het voor ondernemers een stuk makkelijker om zelf een nieuwe dienst, product of blogpost toe te voegen zonder de designers te contacteren. Dit zorgt ervoor dat je op niemand hoeft te vertrouwen en zelf de controle hebt.

Updates

De kracht van Webflow zorgt ervoor dat de websites altijd online staan zonder plugins te moeten updaten. Dit bevordert het vertrouwen en de veiligheid van data, wat voor zowel de klant als de onderneming van vitaal belang zijn.

Verbintenis

U kunt een contract aangaan op jaarbasis, wat betekent dat wij gedurende een jaar de website zullen bijwerken met nieuwe content en een vlotte werking zonder problemen voorzien. Dit is echter volledig vrijblijvend!

Aanpassingen

Aanpassingen van bestaande teksten en afbeeldingen kunnen via de handige editor tool gebeuren. Dit systeem kan door iedereen, zonder enige voorkennis , gehanteerd worden, mits enkele minuten oefenen. Het is dus het perfecte systeem voor de drukke ondernemer.

Meer info
arrow down

Website onderhouden

Wanneer het project klaar is om aan u te worden geleverd, nemen wij geen afscheid. Indevise behoudt graag het contact met u om de resultaten op te volgen en te evalueren.

Wanneer er knelpunten worden afgeleid uit een evaluatie van de cijfers, kunnen de door ons geleverde websites binnen enkele minuten worden aangepast aan de hand van de kracht van Webflow.

U verkrijgt als klant alle rechten om te doen wat u wilt met de website. Als u beslist om geen gebruik meer te maken van de hosting die wij aanbieden, wordt de code voor een klein bedrag naar u geëxporteerd. Zolang dit echter niet het geval is, houden wij de controle over de code. Dit geeft ons de mogelijkheid om snel in te springen wanneer nodig en de beste service mogelijk te bieden.

Hoe wij
werken

06

De tweede ontwerpfase: de website bouwen

07

U krijgt de factuur toegestuurd

08

Wij leveren het werk en verwachten de betaling van u

09

Al dan niet onderhoud van de website

Bereikbaarheid

Wij vinden een vlotte communicatie zeer belangrijk en zijn daarom 7/7 bereikbaar. Wanneer er een probleem optreedt, proberen we zo snel mogelijk te antwoorden via telefoon en/of mail.

Creatief team

Indevise bestaat uit een jong, creatief team dat ervaring heeft in communicatie, design en economie. We zitten als twintigers boordevol energie en zijn klaar om elke uitdaging aan te gaan.

Ervaring

Naast de kennis, die we hebben vergaard uit hogere studies, hebben we ons eigen gemaakt met de beste programma’s uit de sector. Met deze ervaring hebben we reeds tientallen tevreden klanten van dienst kunnen zijn.

Voordelen

Dat de klant koning is, wordt als een kernwaarde beschouwd bij Indevise. We volgen samen met de klant de deadlines op, zodat die de betaling, al dan niet met BTW, in schijven kan betalen.

MEER OVER ONS
Arrow