De Belgische vestiging van bouwhaus. Om een naam te krijgen op de Belgische markt moest er een een nieuwe huisstijl worden ontworpen en een website waar klanten productideeën kunnen opdoen om in het warenhuis naar de nog grotere voorraad te komen kijken. Omdat de omvang van producten zo groot was hebben ze ervoor gekozen om enkel de best verkopende producten op hun website te tonen.

S&A Bouwpunt logo - branding - huisstijl
S&A Bouwpunt logo - branding - webdesign

De volgende stap is om een webshop van deze producten te openen. Maar eerst staat verhuizen op het schema! Naar een nog groter warenhuis in Zonhoven.

Door de uitbreiding van de zaak op meerdere locaties werd het ook tijd voor een vennootschap voor de roerende en onroerende goederen. Toen ontstond A&T Holding, de patrimoniumvennootschap van onder andere S&A bouwpunt.

logo ontwerp - logo design - a&t holding

Omdat deze direct gerelateerd wordt aan S&A Bouwpunt was het aangewezen dezelfde huisstijl door te trekken. We hebben dezelfde kleurpaletten gebruikt en een logo ontworpen dat aangeeft in de bouwsector actief te zijn.

A&T holding visitekaartjes